Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Як працюватиме пенсійний фонду в Дубні у період карантину

10:21 21.03.2020

Дубенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів.

Для цього громадянам рекомендують користуватись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду, інформують на сторінці Дубенської РДА.

Перелік послуг, які можна отримати дистанційно:

- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;

- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

- подати звернення (пропозицію тощо);

- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Водночас повідомляємо про те, що графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними. Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами:

- 0-800-503-753;

- (044) 281-08-70;

- (044) 281-08-71.

А також: (03656) 41778 («гаряча лінія» Дубенського відділу обслуговування громадян (сервісний центр).

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
3 квітня
Сьогодні
Вчора
01.04.2020
31.03.2020
30.03.2020
29.03.2020
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю