Які онлайн-послуги пропонує Дубенський ЦНАП в період карантину

25 Березня 2020, 11:40
4640

Дубенчанам пропонують ознайомитися з переліком онлайн-послуг Центру надання адміністративних послуг у місті під час закритого дистанційного режиму роботи. 

Які з послуг і яким чином отримати повідомляють на сторінці Центру надання адміністративних послуг у місті Дубно у фейсбуці. 

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців:

Виключно онлайн: https://online.minjust.gov.ua/

  • Реєстрація фізичної особи підприємцем;
  • Включення відомостей про фізичну особу - підприємця до реєстру;
  • Припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця
  • Створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • Переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • Створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

Поштовим відправленням на адресу Центру надання адміністративних послуг у місті Дубно, місто Дубно, вулиця Замкова, 4.

У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням, справжність підпису заявника на ній повинна бути нотаріально засвідчена:

  • Державна реєстрація фізичної особи-підприємця та онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz
  • Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця та онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz
  • Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz
  • Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz/
  • Державна реєстрація створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу) (ТОВ – онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-ur)
  • Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, в тому числі змін до установчих документів юридичної особи
  • Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу
  • Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи
  • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
  • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації
  • Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи
  • Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
  • Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи
  • Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
  • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора
  • Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту (ТОВ - онлайн за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-ur)
  • Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи

Отримати консультацію у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців можна за телефоном: (03656) 32174.

Послуги РАЦС виключно онлайн: https://e-services.msp.gov.ua/

  • Надання державної допомога при народженні дитини. https://dracs.minjust.gov.ua/
  • Державна реєстрація народження (дитина народжена у шлюбі)
  • Державна реєстрація народження (при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду)
  • Державна реєстрація зміни імені
  • Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя
  • Державна реєстрація шлюбу.

Для отримання результату адміністративних послуг щодо державної реєстрації актів цивільного стану необхідно звернутися безпосередньо до відділу ДРАЦС.

Консультації щодо отримання статусу багатодітної сім'ї:

  • посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї можна за телефоном: (03656) 32174, 0991291843, 0683960308.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно проводиться виключно:

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – можна отримати онлайн за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry обравши наступний пункт державний реєстр речових прав на нерухоме майно, далі отримати інформаційну довідку.

На всі інші послуги з переліку, наведеному нижче, можна отримати консультацію за номером телефону: (03656)-32390,

  • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
  • Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
  • Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно
  • Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
  • Внесення запису про скасування державної реєстрації прав
  • Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
  • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
  • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб'єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта
  • Заява власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій, заява власника об’єкта нерухомого майна про відкликання заяви про заборону вчинення реєстраційних дій
  • Виконання рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, рішення суду про скасування заборони вчинення реєстраційних дій
  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

Ведення реєстру територіальної громади. Гаряча лінія у сфері реєстрації місця проживання: 0365632174 0991291843, 0683960308.

Консультації у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання за телефоном: (0362) 32174, а саме:

  • Реєстрація місця проживання;
  • Зняття з реєстрації місця проживання;
  • Реєстрація місця перебування;
  • Адресна картка;
  • Довідка про склад сім’ї та/або кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні;
  • Довідка про реєстрацію місця проживання;
  • Довідка про реєстрацію місця проживання;
  • Довідка про останнє місце реєстрації померлого;
  • Довідка про відсутність відомостей про зареєстрованих в житлі осіб;
  • Довідка про склад сім’ї та/або кількість зареєстрованих осіб на приватизацію житла;
  • Довідка про склад сім’ї та/або кількість зареєстрованих осіб на переоформлення особового рахунку.

Послуги структурних підрозділів міської ради, дозволи поштовим відправленням на адресу Центру надання адміністративних послуг у місті Дубно, місто Дубно, вулиця Замкова, 4.

Серед них:

  • У сфері містобудування та архітектури (будівельний паспорт, містобудівні умови, присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна тощо);
  • У сфері земельних відносин (щодо відведення, надання в оренду земельних ділянок, тощо);
  • У сфері екології;
  • У сфері торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення;
  • У сфері житлово-комунального господарства;
  • Послуги Держгеокадастру (довідка про пай, довідка з державної статистичної звітності та інші)
  • Послуги Держпраці (декларації відповідності матеріально-технічної бази умовам законодавства, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки);

Паспортні послуги. Консультація щодо оформлення, обміну та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон можна за телефоном 0365632174, 0991291843, 0683960308.

  • Отримання паспорта громадянина України вперше по досягненню особою 14 річного віку;
  • Обмін паспорта громадянина України у зв’язку із зміною інформації внесеної до паспорту (у формі картки);
  • Оформлення паспорта громадянина України у зв’язку із втратою або викраденням (у формі картки);
  • Обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку із зміною інформації внесеної до паспорту;
  • Обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку з втратою або викраденням;
  • Отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон вперше;
  • Обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку із зміною інформації внесеної до паспорту;
  • Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку із втратою або викраденням.

Читайте також: Укрпошта не братиме комісію за послугу «З картки додому» на період карантину

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024