У Дубні Супермаркет «Сім23» оновлює роботу
З часу відкриття першого маркету Сім23 у Дубні пройшло лише чотири місяці, а мережа вже тішить своїх гостей оновленнями та інноваціями.
Сім23 у Дубні починав свою роботу з традиційним для мережі графіком — 7:00-23:00, а тепер гості можуть цілодобово смакувати улюбленими їжею та напоями. Для тих, кому не спиться, у Сім23 діє акція з опівночі до 6 ранку: -50% на всі гарячі напої та випічку.
Онлайн магазин
Сім23 пропонує просте та зручне попереднє замовлення food to go. На сайті можна обрати улюблені смаколики, годину видачі, оплатити онлайн, забрати в маркеті в зручний час та смакувати безпечно.
Смачні перекуси
З 11 грудня в Сім23 у Дубні при купівлі бургеру, багету чи сандвічу гості отримають знижку 50% на гарячі напої та MySlush. Також у маркеті діють інші смачні та вигідні сети з хот-догами, тістечками, випічкою та напоями.
Мобільний додаток ToSim
Сім23 запустила програму лояльності, що не передбачає використання пластикових карток. Відтепер усе в смартфоні, у мобільному додатку ToSim. QR-код з додатку це і є віртуальна персональна картка гостя Сім23. При встановленні ToSim та заповнення профілю можна відразу отримати 500 points — умовних одиниць, які можна обміняти на винагороди.
Власне, винагороди є однією з головних фішок додатку ToSim. За кожну покупку у маркетах Сім23 користувач отримує points, які можна обміняти на товари із меню винагород. Окрім того, в додатку можна скористатись Free Card — отримати кожний десятий продукт визначених категорій їжі та напоїв у подарунок. Також для зручності гостей у додатку зібрані всі пропозиції мережі з акційної листівки та діючі сети.
Додаток ToSim доступний користувачам як у Google Play, так і в AppStore.
За новинами, акціями та розіграшами маркету можна стежити у Facebook та Instagram. Загалом, мережа Сім23 налічує понад 80 магазинів у різних куточках західної України. Вони стильні, сучасні та смачні з компактним розміщенням товарів, швидким обслуговуванням, привітним персоналом, гарячею їжею та напоями власного виробництва, які стали своєрідною візитівкою мережі та полюбились тисячам гостей мережі.